2011. február 6., vasárnap

Újra díjat kaptam!

Kaptam díjat bubsza-tól és Adulka-tól
Itt is köszönöm szépen!
Tovább adom:
Adri-nak
Bodjas-nak
Cat-nak
Dora-nak
Dora-nak
Judd-nak
Lilang-nak
Manka-nak

Szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster Blog képet, és másold be ezt az útmutatót
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van. Én olyanokat is választottam akiknek több van, ezét a létszámot is meg növeltem! :D

8 megjegyzés: