2011. január 20., csütörtök

Kreatív blogger díj

Díjat kaptam! :-)

Az alábbi díjat kaptam Cat-től és Lívitől, amit itt is köszönök szépen mindkettőjüknek!
A díjra vonatkozó szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

A láncban tovább adnám nekik: (Elvileg 7 embernek kéne tovább adni, de nem könnyű ennyi kreatív ember között dönteni! :))

vezsuzsi
Brigi 
Melinda 
Mili
Lilang 
Orsi 
Dóra 
Roberta 
Marilla 
Fszeva 
Helen 
Maya

A másik feladat, hogy árulja el 7 dolgot magamról!
1. Vasutas vagyok. Na ez gondolom meglep mindenkit! Forgalmista!
2. Imádom a fonalakat! :D
3. 29 éves vagyok és férjemmel Balázzsal, aki szintén vasutas (mozdonyvezető) családot szeretnénk és házat építeni a közel jövőben.
4. A kedven színem a lila és a narancssárga.
5. Imádom a meséket, mese figurákat.
6. Kedvenc állatom a tigris és a ló!
7. Kedvenc növényem a gomba és a tök, de nem enni, hanem szép! Mint a szitakötő! :D

9 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves tőlled hogy gondoltál rám ,köszönöm .

    VálaszTörlés
  2. Kedves hogy gondoltál rám, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám is gondoltál!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen :) Igyekszem megválaszolni én is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!
    Én egyszer már írtam 7 dolgot magamról (nehéz volt összeszedni :)), itt található:
    http://orsinka.blogspot.com/2009/12/7-dolog-rolam.html

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szióó köszi, hogy gondoltál rám....
    no persze,hogy sikerült ezt az egyszerű mondatot is félregépelnem.... :D
    amiatt töröltem az előbbi bejegyzésemet.

    VálaszTörlés
  8. Azt mondják,a jóból sosem elég.Tőlem is kapsz egy dijat,mert megérdemled,ezért a sok szépségért ami a kezed alól kikerül:o)
    Gyere át hozzám,a dijért,ott többet is megtudsz róla!:o)

    VálaszTörlés