2011. január 1., szombat

Az eslő fűzésem - Hálós gyöngyhurka karkötő

Eljött a nagy nap! Első mintának Básti Alexandráét választottam. Letölthető Itt!Nagyon jó a leírás, precíz és segítségével könnyebb volt, mint gondoltam.
Választott alapanyagok: Átlátszó zirconia kristály 4x6mm-esek, Swarovski kristály gyöngyök 4mm-esek, 00221-es Mill Hill gyöngyök, Tibeti ezüst kapcsok, Tibeti ezüst gyöngy kupak, Drótőr,
Rugalmas damillal kezdtem el, de le kellett bontanom, mert olyan vastag, hogy egyszer még át lehet fűzni a gyöngyön, de többször már nem! A tűn sem fért át, így a damillal fűztem. Ma mindenképpen ki akartam próbálni magam, így cérnával fűztem.
Bestia által bemutatott lépéseket is megörökítettem és a végeredményt is. Tetszik, de jobb is lehetett volna.
 
 
 
 
 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése