2011. március 9., szerda

Hétfő

Hétfőre szabit kértem! Utálom azt a hetet amikor rám esik a hétfő és a péntek nappal is! Kolléganő beteg lett így beugrottam Tápiószecsőre dolgozni! Elég kellemes a menetrend. Sülysápi nappalos szolgálathoz képest kész szanatórium! A Budapest felől érkező és Budapest felé közlekedő zónázó személy vonatok majdnem egy időben érkeznek az állomásra. Ez a legforgalmasabb időpont minden órában! Eszméletlenül kimerítő feladat! Na mielőtt még jobban leszólnám eme nagy forgalmat......
A pénztárnál egy hölgy nagy ijedten beront az előtérbe és némileg ziláltan közli a pénztárossal, hogy egy ló rohan a síneken! A pénztáros tolmácsolja eme fennforgást! Mire én kissé eltunyultan visszakérdezek, hogy kicsoda? micsoda? na de hol? De kikérdezni már nem tudta a hölgyet, mert az elrohant! Természetesen a vonatok miatti aggodalmamban első reakcióm az volt, hogy kirohantam a sínre tapasztani tekintetemet! Nnagyon nézelődni nem kellett, mert azonnal feltűnt a peronon vágtató ló, majd egy fiatal ember aki sikeresen megállítja! A ló egy homokfutót húzott maga után! Azonnal visszasiettem a berendezéshez és intézkedtem a közeledő vonat megállítására! Még mielőtt berobog a ló mellett a vonat és még jobban megbokrosodik!
A fiatal ember kérésemre a szolgálati átjárón átkísérte a lovat majd elvezette az állomás területéről! A vonat mindössze 2 perc késéssel ment tovább!
Ez az amikor egy nyugis állomáson mozgalmas az nap! :D

3 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy sikerült megmenteni a vonatot és a pacit is.
    Borzasztó lett volna,ha találkoznak:((((Brrr!!!!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szerencse, hogy nem lett baj! Ügyesen megoldottad!

    VálaszTörlés
  3. Hogy mik meg nem történnek veled! Ügyes voltál, hogy mindenkit - még a pacit is - megóvtál!

    VálaszTörlés