2016. november 12., szombat

Első projekt - Horgolás

Az, hogy mi inspirált, hogy horgoljak és hogy azt horgolom e az két külön dolog. Megláttam egy kis aranyos polipocskát a neten. A KORA polipot. Picike újszülötteknek horgolják az önkéntes hölgyek. Nagyon megtetszett a dolog, de az Én horgolás tudományom szinte a nullával egyenlő, így tudtom, hogy előbb még tanulnom kell. Amikor Lilla elmúlt egy éves és közeledett a rossz idő elkezdtem neki sapikat gyártani. Nem túl jól sikerültek, de elsajátítottam néhány pálca horgolási ismeretet. Az egyik sapi egész jól sikerült. Azt hordta. A másikat olyan nagyra gyártottam, hogy most lett rá jó, de sajna a horgolás nem szép. Így a bolti sapka a menő. :)
Barátnőmet felbuzdítottam, hogy tanuljunk együtt horgolni Anyukámtól. Aztán az első alkalommal rájöttem, amikor mutogatta a dolgokat, hogy Én már azért tudok ezt-azt. :)
Megnéztem a neten nagyon sok képet, leírást, videót. Pohár alátétet kezdtem horgolgatni a meglévő fonalaimból. Elsőként egy gombolyag Cataniára esett a választásom. Aztán elővettem egy gombolyag piros baby fonalat. Sok horgolmányt lebontottam. És valószínűleg ezeket sem fogom megtartani. Túl kicsi lett a Catániából. valószínű vastagabb horgolótűvel kell majd vele horgolni és nagyobb mintát.

Az is lehet, hogy csak a leírást néztem el és ezért nem lett elég nagy. Nagyon nehéz rajz alapján horgolni. Valószínű a következő projektem a you-tube videó alapján fog készülni. Úgy talán könnyebb.

A baby fonalból készültet már le is bontottam, mert a fodrok túl sűrűek lettek és nagyon kanyargós lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése