2010. március 23., kedd

Első lépsek

Kata vagyok! 28 éves, férjezett. Sülysápon lakom! A szüleimnek van egy szép házuk és abban van egy külön lakásunk. Nem túl nagy, de kettecskén tökéletes. Remélem hamarosan 3an leszünk!

Mindig csinálok valamit a munka mellett, mert szeretem lefoglalni magam.

Tavaly amikor az unoka húgomnak volt a diploma osztója kikérte magának, hogy ne merjünk ajándékot venni neki, így én kitaláltam csinálok valamit! Akkor találtam rá a keresztszemes hímzésre. Azóta csinálom gőzerővel, mintákat gyűjtök.
Már gyöngyöket is vettem, hogy néhány mintánál kipróbáljam a gyönggyel hímzést is.
Próbáltam az üvegmatrica készítést is. De ez első sikertelen próbálkozás után eltettem. Majd jövő karácsonykor előveszem. Addig gyűjtök hozzá rajzokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése