2010. december 3., péntek

Horgolt gyöngyékszer

Sokkal nagyobb falat amit beterveztem, mint ahogy én gondoltam! Könnyelmű kijelentésnek tűnik a napi egy ékszer elkészítése! Na arról nem is beszélve, ha még el is készítem őket hogyan tudom minden nap ezt megosztani. Muszáj lesz kialakítanom valahol egy kis zugot ahol előre berendezett környezetben vakuval szép képet tudok készíteni, mert a természetes fényre nem várhatok. Sokszor estig dolgozom és ha el is készül munka után a gyártmányom leghamarabb este 8 lesz amikor kattintani tudok a géppel!
Arról nem is beszélve, hogy miket látok profi társaimnál! Rájöttem, hogy közöm nincs az ékszerkészítéshez! Egyszerű fogalmakon is elbukom! Egyáltalán mi az, hogy horgolt gyöngyékszer! Horgolás! Hát én szentül hittem, hogy ahhoz horgoló tű és fonal kell. Ékszert horgolni! Gyöngyből. Elkezdtem horgolni tanulni, de kötni se tudok egyenletesen. Ezek a dolgok arról szólnak, hogy sokat kell gyakorolni mire a kéz megtanulja hogyan dolgozzon egyenletesen. Ha még horgolótű is kell hozzá, mármint a horgolt ékszerhez, akkor azt hiszem le fogok hidalni!:D
Minden estere fel kell derítenem, hogy miért is ez a neve és valójában hogyan készül egy horgolt ékszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése