2010. december 20., hétfő

Játsz és nyerj!

Játék!
Jelentkezési határidő: December 31 éjfél!
Sorsolás: Az Új évben!
Nyeremény: Mindenféle jó, keresztszemeshez! Általam elkészített meglepetés csomagocska!
Részvételi feltételek!
A játékban bárki részt vehet akinek van blogja! Akinek nincs az pedig úgy tudja kiváltani magát, hogy like-ol és megjelenteti a facebookon a blogomat ez által! Bármelyik bejegyzés amit érdekesnek tartasz és like-olsz jó lesz cserébe!
1. Legyél rendszeres olvasóm! (ha még eddig nem voltál,most itt az idő!)
2. Hagy egy bejegyzést az oldalamon. (Na de nem itt! Ne legyen már olyan könnyű! Szólj hozzá valamelyik eddigi bejegyzésemhez! Előny, aki már hozzászólt eddig, azt elfogadom!) Itt is, hogy tudjam beneveztél!:D
3. Tedd ki a blogodra a játék felhívásomat!
HOGY IZGALMASABB LEGYEN MINDEN NAP ELÁRULOK VALAMIT AZ AJÁNDÉKRÓL, NYEREMÉNYRŐL!!!!!!!!!!

32 megjegyzés:

  1. Hűűű, nagyon szeretnék nyerni! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretnék meglepetést kapőni :D Már kinn is vagy a blogomon!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  3. Benevezek,köszönöm a lehetőséget!!!!Feltételeket teljesítem.:)

    VálaszTörlés
  4. Kérek én is egy esélyt! :D
    Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Még sosem voltam ilyen blogos-nyerős játékban, ez lenne az első....

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék én is játszani! Feltételek teljesítve! Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  8. Jövök játszani én is!
    Rendszeres olvasód vagyok, szoktam bejegyzéseket írni Neked és már meg is hirdettem a játékodat! Remélem nyerek valamit!;-)

    VálaszTörlés
  9. Jönnék én is játszani!
    Köszönöm a lehetőséget!
    Üdv:
    Kozi
    www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Hali!

    Jöttem én is! Köszi a lehetőséget és boldog karácsonyt!
    Cupp

    VálaszTörlés
  11. JÁTÉKSZABÁLY!!!!!!!!!!!!!! Fontos elemét nem kihagyni!

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nagyon szeretnék játszani :)
    Boldog ünnepeket kívánok!
    Köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  13. Eu adoraria ganhar esse lindo presente!!

    VálaszTörlés
  14. én is szeretnék játszani :-)

    VálaszTörlés
  15. Feltételek teljesítve, jelentkezést leadtam, jöhet a játék!

    VálaszTörlés
  16. Én is jövök! Jó lenne nyerni!:)

    VálaszTörlés
  17. Én is szeretnék játszani!!

    VálaszTörlés
  18. Boldog karácsonyt kívánok!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  19. Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz!
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék nyerni! Bejegyzést már hagytam, és rendszeres olvasód is vagyok! Fonalam is van tőled:)
    Kiteszem a felhívást a blogomra.
    Tatjána

    VálaszTörlés
  21. Én is jöttem játszani :)) kiteszlek hozzászólok, bár már ilyen szerintem volt :) mindegy itt vagyok :)))

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Jövök én is játszani, a blogomra /Pepecselő:)/már kitettem a játékodat!

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Szeretnék játszani,.Igaz blogom nincs,de megosztom az iwiw-en és a facebookon.

    VálaszTörlés
  24. kitettelek az oldalamra,és jövök játszani!

    VálaszTörlés
  25. Feltételeidet teljesítettem! Ugye, beférek még a keretbe?

    VálaszTörlés
  26. Jövök én is! Mindjárt kiteszem a blogomba is.

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Én is szeretnék nyerni, tehát jöttem jelentkezni játszani! :)

    VálaszTörlés
  28. Jelentkezem a játékra, szétnézek nálad és hagyok másfele is egy kommentet! :))

    VálaszTörlés
  29. Utolsó pillanatok egyikében jelentkeznék én is. .-)

    VálaszTörlés