2012. május 26., szombat

Játék!

Ismét születésnapi játékot hirdetek! Július 18.-án a születésnapomon fogom kihirdeti a nyertest. Annyit kell tenned, hogy hagysz nálam itt egy bejegyzést (írd meg mi a kedvenc színed), rendszeres olvasóm leszel, ha még nem vagy. Minden egyéb hozzászólásoddal növelheted az esélyedet a nyereményre. Hoztam hozzá egy virtuális dobozkát is, amivel csak annyi feladatod van, hogy kitedd a blogodra. Az ajándék csomag tartalmát nem árulom el, most teljesen titkos lesz. Akkor teszem közzé amikor a nyertes kézhez kapja!

60 megjegyzés:

  1. Szia én máris jelentkezem, a dobozt kitettem a blogom sidebarjára, a színt illetően pedig most nagyon lilamániás vagyok:)
    Köszönöm előre is lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép a blogod! Bár nem jöttem rá, hogy hol kell bejelentkezni rendszeres olvasónak, de azért majd még nézegetem! Szépek a munkáid!

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm, örülök, ha tetszik. Én a te blogoddal kezdtem a közösségi blogolást, azaz a te blogodra találtam rá elsőként a keresztszemesek közül. Emellé a csodaszép eladnivalóid csak ráadások :)

      Törlés
  2. Szia! Örülök a játékodnak:) Abszolute a piros a befutó nálam. Raklak is az oldalsávba!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépek a munkáid! A házi áldásod nagyon megfogott! Nem is gondoltam volna, hogy a piros a kedvenced! :)

      Törlés
  3. Én se hagynám ki ezt a lehetőséget,tehát jelentkezem:))
    Színem mostanában a kék.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Latinka! Csak mostanában? Tuti? :) Szépek az apróságaid, látom te is a apró örömökre hajtasz! :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én is én szeretnék jelentkezni.
    Szép a doboz, saját gyártmány?
    Kedvenc színem nekem a kék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oda írtam, hogy a doboz virtuális. Csak egy kép egy dobozról!

      Törlés
  6. Szia Kata! Előre is boldog szülinapot! :)
    A kedvenc színem a kék, bármely árnyalata tetszik.
    Ági

    VálaszTörlés
  7. Szia Kata! Nagyon boldog születésnapot! És még sok ilyet kívánok! :)
    Kedvenc színem a zöld-teal-türkiz minden árnyalata. :)
    Bella

    VálaszTörlés
  8. Sokat és boldogat:))
    Örülök, hogy játszhatok veled, nálam a bordó a befutó.

    VálaszTörlés
  9. Szia!!!!!! Én a zöldet-barnát-rózsaszínt szeretem!!!
    Boldog szülinapot előre is!!! puszi!!!!

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot!
    Nálam a kék a befutó,de a bordó,s a rózsaszín is nagyon szép

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Boldog születésnapot előre is!
    Jöttem játszani Veled én is. Kedvenc színem a lila, de a rózsaszínt sem vetem meg. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Mostanában Én is így vagyok, de még hozzá teszem, hogy a barna! :)

      Törlés
  12. Jöttem én is játszani! Nálam a narancssárga kedvenc már 1-2 éve.

    VálaszTörlés
  13. Kedves Kata!
    Előre is Boldog Születésnapot kívánok! Már írtam, de itt is megírom, hogy csodálom a munkáidat, nagyon ügyes vagy! :)
    Barna-kék-föld színek kedvenceim.
    Szia! Erika

    VálaszTörlés
  14. szia Kata!
    Jöttem játszani, és azt hiszem nem leplek meg, ha azt mondom a kék, a türkiz a kedvenc színem már jó pár éve :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia Kata!

    Boldog születés napot kívánok előre is!
    Jöttem én is játszani.
    Zöld-rózsaszín a kedvencem ?:)

    VálaszTörlés
  16. Szia Kata!
    Előre is boldog szülinapot kívánok! Kedvenc színem a kék minden árnyalata, mostanában leginkább a türkisz-barna kombináció.

    VálaszTörlés
  17. Szia Kata!
    Én is jövök játszani! Az én színeim a sötétzöld, a sötétkék és a csokibarna, jah és mostanában a sárga is. Nagyon tetszik a blogod, jövök többször is:)!

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapot előre is ! Szeretnék játszani, kedvenc színem a lila!

    VálaszTörlés
  19. Boldog születésnapot előre is! A kedvenc színem a kék, zöld, lila :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  20. Előre is boldog születésnapot! :-)
    Szeretnék veled játszani. :-) A kedvenc színeim kék,lila,rózsaszín. :-)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  21. Kata, boldog szülinapot előre is! :-)
    Kitettem a dobozodat nálam!
    Kedvenc színem a kék, de a lila is nagyon bejön! :-)

    VálaszTörlés
  22. Én is beszállnék. :) Az abszolút kedvenc a fehér, és, hogy legyen alternatíva, a rózsaszínt sem hessintem el. Sőt. :))

    VálaszTörlés
  23. Boldog szülinapot előre:D én is kitettem a dobozkár ide ni: kaitoayu.blogspot.com:D Kedvenc színem pedig a lila, a kék, a piros, a narancs, a zöld...*sorolja, sorolja* mindegyikxd de legeslegjobban talál a kékes zöld/türkiz:D

    VálaszTörlés
  24. Először, boldog szülinapot előre!
    Másodszor, szeretnék játszani! A kedvenc színeim: lila, kék, napsárga
    Harmadszor, feltételek teljesítve!
    :)))

    VálaszTörlés
  25. Boldog születésnapot kívánok előre is. szeretnék játszani a blogom hirdetlek. kedvenc színem: piros kék zöld

    VálaszTörlés
  26. szia!
    gratulálok!
    zöldet kedvelem...

    minden jót

    Éva

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Én is szeretnék játszani :)
    A kedvenc színem a mélyzöld (én csak erdőzöldnek hívom).

    VálaszTörlés
  28. Kedves Kata!
    Előre is Boldog Szülinapot! Mostanában találtam rá a blogodra. Nagyon szépek a munkáid. Csatlakoznék és is a játékhoz. blogomon hirdetem a játékot. Kedvenc színem a bézs, barna színárnyalatai

    VálaszTörlés
  29. Szia Kata!
    Én is jöttem játszani. Előre is boldog születésnapot! kedvenc színem a lila és a zöld összes árnyalata.

    VálaszTörlés
  30. Nagyon boldog szuletesnapot.:)
    Rendszeresen csodalom munkaidat.:)
    Szeretnek nyerni is toled valami szepet.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    Minden jot.
    Bernadett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apropo,a kedvenc szinem lemaradt...
      feher.

      Törlés
  31. Szia Kata!

    Én is nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!!!
    Amint látom csak pár nappal vagy fiatalabb nálam, úgyanis én 1981. július 11-én születtem, egy hét különbséggel ünnepelünk, majd gondolok rád!!!
    Egyúttal a meghírdetett játékodra is jelentkeznék, kedvenc színem az égszínkék.

    A blogomra felteszem a dobozkát!!!

    Sok-sok olvasót!!!

    Üdv.
    Edit

    VálaszTörlés
  32. Szia Edit! A férjem is 11.én született, de 1983 Júliusában! :)
    Örülnék, ha benéznél a blogomba máskor is! Üdv:Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Jöttem megint nézelődni!
      Szóval akkor mégis együtt ünneplünk?
      A férjednek is nagyon boldog szülinapot kívánok!
      Edit

      Ui.: én is játékra hívok minden kedves olvasómat, így ha gondolod téged is:)

      Törlés
  33. Boldog szülinapot :) Én az összes színt nagyon szeretem, de talán amit kiemelnék a narancssárga és a rózsaszín :) Dancsi néven követem a blogot :)

    VálaszTörlés
  34. Szia.
    Jelentkezem a játékra. orsi_draga néven követlek.
    A színeket imádom...kedvenc szín...hmm...türkiz, barna, kék, narancs, lila...tehát szinte az összes :)
    Üdv.: orsi

    VálaszTörlés
  35. Boldog szülinapot előre is! :-)))
    A kedvenc színeim a levendula-lila, a zöldek, türkiz, barnák.
    Hú de kíváncsi vagyok mi lesz az ajándék!
    Ha van kedved nézz be hozzám, nálam is van egy kis játék!

    VálaszTörlés
  36. kedvenc szín, mindig más, most pont nincs is kiemelt favorit :)
    jövök játszani, kukk meg Te is a játékot nálam!

    VálaszTörlés
  37. Boldog szülinapot kívánok! Játszok én is, még időben ideértem! :)Kedvenc színem: kék, fekete, lila, barna, zöld, ezüst, újabban a narancs és élénkebb színek is köztük vannak. Szóval most a szivárvány színeitől kezdve minden megy. :)
    Oldalsávba kitettelek.

    VálaszTörlés
  38. Boldog szülinapot, Isten éltessen sokáig! :-)
    A kedvenc színem a kék.

    VálaszTörlés