2012. május 26., szombat

RR

Elkészültem Ági kendőjén a citrommal! Elsőre egy kicsit legörbült a szám, mert a citromot már hímeztem (hozzáteszem Én választottam akkor, előre kellett volna gondolkodni, butácska voltam.) A másik, hogy fordított irányba kellet ölteni. Ami a hátránya volt az után az előnye lett. Tudtam merről kell haladni, hogy haladós legyen. Ezért a fordítva öltés is jól adta ki magát. Egészen megszerettem. Örülök, hogy hímezhettem, nagyon élveztem.
Az általam hímezett Citrom:
A kendő:
Nagyon szép lesz. Szerintem! :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik. :) Jó lett. Próbálom fejben ezt a fordítva öltést, de így nem megy.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hát az x felső szála / áll vagy \. Van akinek /, van akinek \. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem tök mindegy hány citromot hímzel, mindig szépen néz ki :)

    VálaszTörlés